Jumaat, 23 April 2010

TESTIMONI


Saya biasa menggunakan minyak wangi yang agak mahal dibeli di 'airport' KLIA, baunya memang wangi. Semenjak diperkenalkan dengan wangian Auralife saya tidak lagi menggunakannya. Wangian Auralife lebih wangi dan tahan lama berbanding minyak wangi yang dibeli di 'airport'. Kelebihannya sangat ketara di mana selepas menggunakan wangian Auralife saya merasa lebih berkeyakinan dan tenang serta bertenaga setiap hari. Sikap panas baran saya semakin berkurangan.Sikap saya terhadap tugas seharian yang semakin hari semakin bertambah bagus. Saya dapat menumpukan perhatian kepada kerja-kerja dan masih boleh menambah pendapatan dengan menjual produk Auralife kepada teman sepejabat dan kawan-kawan. Produk Auralife juga banyak membantu rakan-rakan saya seperti masalah migrain di mana ada yang terpaksa mengambil ubat penahan sakit sehingga 4 - 6 biji sehari jika diserang migrain, dengan menggunakan wangian Auralife masalah migrain dapat diubati dengan menggunakan 7 mandian wangian Auralife setiap hari, banyak masalah pelanggan saya selesai. Terdapat juga yang mempunyai masalah rumah tangga yang dapat diselesaikan. Produk Aura Minda Pintar kita juga akan dapat mengatasi masalah anak-anak yang malas belajar atau sangat nakal kesannya akan dapat dilihat dalam masa seminggu . Masalah seperti malas buat kerja rumah, tidak faham semasa guru mengajar atau tidak menghargai nasihat ibubapa dapat diatasi. Hubungan antara ibu-anak, suami - isteri dan lain-lain juga dapat diatasi. Insya allah dgn usaha kita menggunakan produk Auralife dengan cara yg yg bersesuaian dan doa kita terhadap Tuhan yang Esa maka hasrat dan impian akan tercapai. Kita hanya berusaha dan berdoa yang akan menentukannya hanya ALLAH . Ikhlas drp Hairi 0193398211- Untuk keterangan yg lebih lanjut sila hubungi saya *Jangan tunggu peluang datang bergolek maka itu kita kena cari peluang yang ada, tanpa usaha kejayaan tidak akan datang bergolek. Bak kata orang tua-tua, "kalau tak dipecahkan ruyong tak akan dapat sagunya". Walaupun ada orang yg berkata "ulat dalam batu pun boleh hidup inikan manusia", tapi kita perlu ingat ulat tak pakai kereta Honda, kita manusia mempunyai berbagai keinginan dan kehendak, jika tuan-tuan inginkan berbagai impian jangan segan hubungi saya segera.Masih belum terlambat untukkita capai kejayaan, kemewahan dan berbagai-bagai ke .....JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN. Sekurang-kurangnya kita dapat membalas jasa ibu bapa kita seperti menghantar mereka ke Mekah buat haji, mestilah kita berhasrat untuk hantar mak ayah ke Mekah dengan wang hasil usaha kita sendiri. Bayangkan bertapa besarnya hati orang tua kita jika dapat menghantar mereka mengerjakan fardu haji walaupun kita berpendapatan rendah. Fikirkanlah...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan