Rabu, 17 Februari 2010

TESTIMONI WANGIAN AURALIFE

IKHLAS DARI MEREKA....Anda tidak akan rugi untuk mencuba, tetapi...Anda TERAMAT RUGI jika tidak mahu MENCUBA.....

Puan Rohaimi (016-9862639 )
Berbekalkan pengalaman bersama MLM hampir 15 tahun saya cukup yakin Auralife dapat menyumbangkan pendapatan sampingan buat saya dan keluarga. Pengalaman lalu menyaksikan kesukaran meraih pendapatan yang memerlukan komitmen yang sangat tinggi kerana kekangan sistem maintain dan had-had overide. Namun peruntukan 5/6 jam di hujung minggu membuahkan pendapatan hampir RM30k hanya dalam masa 5 bulan bersama Auralife. Saya masih bekerja kini pendapatan saya selama 24 tahun masih tidak boleh menghampiri pendapatan saya bersama Auralife. Marilah bersama saya merebut peluang bersama Auralife yang tidak selalu hadir dalam hidup kita.


"Selepas menggunakan minyak wangi aura kawan saya menegur bau yang mereka bau dari saya yang berlainan setiap hari. Mereka hairan kenapa saya mampu pakai minyak wangi yang berlainan setiap hari, tetapi setelah mereka tahu harganya mereka pun menggunakannya dan perkenalkan kepada kawan yang lain. Secara tak sengaja saya menjadi usahawan dan meraih pendapatan 4 angka sebulan" - En Sham


"Anis 15th-pelajar seorang anak yang sangat rajin, kuat berusaha tapi sering menyamai pencapaian adiknya 14th yang kurang berusaha yang hanya bergantung kepada pembelajaran di bilik darjah. keputusan pertengahan tahun hanya mampu mendapat 3a, 4b dan 1c.
Setelah dicadangkan menggunakan aura genius,menjadi lebih fokus, lebih bersemangat, ceria. dengan jadual belajar yang sama seperti dulu, pencapaian dalam percubaan pmr baru-baru ni berjaya mlonjakkan prestasi kepada 7a 1b. 1b yang diperolehinya pun pada tahap 76%. Alhamdullillah. AURA GENIUS dengan izin ALLAH dapat menyelaraskan semula potensi dan memgeluarkan aura yang tersembunyi".
Bantulah anak-anak anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan